Teknologi

Teknologi Berita Sains Dan Teknologi

Pelajar penyertaan adalah berkaitan dengan beberapa hasil akademik, seperti penyimpanan, gred titik-rata, dan tamat pengajian kadar (Carini et al., 2006; post-menengah pusat penyelidikan, 2016; Hu & McCormick, 2012). Hasilnya, universiti telah menunjukkan minat pada bagaimana untuk meningkatkan pelajar pertunangan, terutama diberikan meningkatkan tekanan luar untuk memperbaiki hasil pembelajaran dan menyediakan pelajar untuk kejayaan akademik (Axelson & Kuis, 2011; Kuh, 2009). Oleh itu, tujuan utama kajian literatur adalah untuk menjelajah ada teknologi mempengaruhi pelajar penyertaan. Di bahagian berikut, kami memberikan gambaran keputusan, penjelasan semasa metodologi batasan dan kawasan penyelidikan masa depan, dan senarai amalan terbaik untuk mengintegrasikan teknologi kami telah mengkaji semula ke perguruan dan proses pembelajaran. Kami memilih untuk fokus pada teknik-teknik menerbitkan beberapa kajian, yang memungkinkan kami untuk mengenal kawasan penumpuan dan perbezaan dalam literatur untuk menarik kesimpulan tentang positif dan negatif mengenai pelajar penyertaan. Secara total, kita pasti 69 artikel yang berkaitan dengan kami mengkaji semula, dengan 36 artikel yang berkaitan dengan rangkaian sosial, dan 14 artikel yang berkaitan dengan video games, dan tujuh artikel yang berkaitan dengan Aplikasi, enam artikel yang berkaitan dengan perisian blog program, web persidangan, masing-masing.

Definisi lain fokus terutama pada tingkah laku pelajar, menunjukkan itu adalah penyertaan “sejauh yang pelajar mengambil bahagian dalam aktiviti yang pendidikan tinggi penyelidikan telah terbukti berkaitan dengan hasil pembelajaran” (Krause & Coates, 2008, p. 493) atau “kualiti usaha dan penyertaan dalam produktif belajar aktiviti” (Kuh, 2009, p. 6). Mencadangkan satu set dari tarif ke pelajar ‘ penyertaan sebagai proses yang melibatkan kedua-dua pelajar dan University. Sebagai contoh, troller ditakrifkan pelajar pertunangan sebagai “interaksi antara masa, usaha dan lain-lain berkaitan sumber melabur oleh para pelajar dan organisasi mereka dengan tujuan meningkatkan pengalaman pelajar dan meningkatkan pelajar hasil pembelajaran, pelajar pembangunan, dan institusi prestasi dan reputasi” (P. 2). Digital revolusi telah mendalam terjejas kehidupan sehari-hari, ditunjukkan di perkembangan bergerak peranti dan integrasi teknologi ke tugas-tugas yang sama seperti membeli-belah, membaca dan mencari arah (Anderson, 2016; Smith & Anderson, 2016; Zickuhr & Ra, 2014). Menggunakan komputer, bergerak peranti dan internet telah mencapai tahap tertinggi untuk tarikh dan diperkirakan akan terus meningkat seperti akses ke teknologi meningkat, terutama untuk pengguna di negara-negara berkembang .

Dalam beberapa tahun kebelakangan ini, jumlah kesihatan baru teknologi untuk industri kesehatan telah meningkat pesat. Boleh digambarkan kebanyakan teknologi baru ini sebagai keputusan sistem sokongan, sering menggunakan komputer aplikasi yang bertujuan untuk bantuan kesehatan profesional dan pesakit dalam membuat keputusan tentang pilihan penjagaan dan latihan . Satu halangan utama untuk memperkenalkan teknologi baru ke dalam kesihatan amalan adalah keperluan untuk mengintegrasikan teknologi baru ke rutin sedia ada. Sebagai contoh, teknologi mungkin kelihatan tidak logis untuk pengguna jika tindakan yang ditetapkan oleh teknologi konflik dengan rutin harian mereka . Ini menunjukkan betapa pentingnya belajar bagaimana pasien dan dokter memahami teknologi baru dalam hubungan untuk harian mereka berlatih.

Keputusan dalam kajian terbaru yang tak terduga dan mungkin disebabkan oleh bentuk kelemahan di Wiki tugas. Sebagai contoh, penulis berkata Wiki tugas yang tidak jelas yang disebut dalam face-to-face kelas; oleh itu, kelas ini mungkin telah dicegah pelajar dari bangunan di interaktif momentum yang dicapai di luar kelas wiki tugas (Miller et al., 2012). Web persidangan perisian menyediakan maya ruang pertemuan di mana pengguna pada masa yang sama masuk dan berkomunikasi pada topik yang khusus. Kajian bekerjasama dalam persidangan web perangkat yang digunakan Lm Menyambung, Cisco Selamat, Horizon Wimba atau papan Hitam dan menggunakan beberapa ciri-ciri, seperti perkongsian skrin, instant messaging, mengundi dan bilik pecah.

Penemuan dari literatur kajian memberi sokongan awal untuk kemasukan teknologi sebagai faktor yang mempengaruhi pelajar pertunangan di semasa model . Satu tema menyeluruh adalah yang paling teknologi kami mengkaji telah memberi kesan yang positif pada beberapa petunjuk pelajar pertunangan, yang bisa menyebabkan lebih besar kembali pada pelaburan dalam segi hasil pembelajaran. Sebagai contoh, permainan digital mempengaruhi semua tiga jenis penyertaan pelajar dan enam tujuh petunjuk kita pasti, melebihi yang lain teknologi dalam ulasan ini. Ada beberapa perbezaan besar dalam bentuk dan menggunakan pendidikan permainan digital dan teknologi lain yang mungkin menjelaskan keputusan ini. Pertama, permainan digital direka untuk memberikan asli belajar dalam konteks yang pelajar boleh berlatih keterampilan dan memohon belajar (Beckem & Watkins, 2012; Farley, 2013; Grimley et al., 2012; Ke et al. Dan, 2016; Liu et al., 2011; Lu et al., 2014; Marriott et al., 2015; et al Siddique., 2013), yang secara konsisten dengan pengalaman belajar dan belajar dewasa teori. Pengalaman belajar teori mencadangkan bahawa belajar berlaku melalui interaksi dengan satu persekitaran ketika dewasa belajar teori menunjukkan bahawa pelajar dewasa ingin aktif dalam proses pembelajaran dan dapat memohon belajar untuk situasi kehidupan sebenar dan masalah .

Benarkan perdagangan antarabangsa bergerak beberapa jenis tugas untuk luar yang lebih daripada yang lain, yang mempengaruhi relatif permintaan untuk jenis kemahiran . Perdagangan juga mempengaruhi pekerjaan bentuk , seperti yang ICT menghapuskan halangan geografi untuk kerjasama atau luar pesisir pantai. Sebaliknya, ia melengkapi sosial tugas dan inovasi, mewujudkan lebih menarik rendah dan tinggi-mahir pekerjaan. Ini menyebabkan buruh pasaran untuk polarisasi,” sampah ” permintaan untuk middle-kemahiran pekerjaan, dan kenaikan gaji ketidaksamaan. Beberapa menyatakan bahwa komputer akan segera menggantikan banyak pekerja sebagai kecerdasan buatan kemajuan.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Check Also
Close
Back to top button